دانلود

دانلود HPE Service Pack For Proliant

شرکت HPE در تاریخ 2021.04.01 نسخه جدید SPP رو برای سرور های سری Gen10 و Gen10 Plus ارائه کرد اما متاسفانه هنوز صحبتی از ارائه نسخه جدید برای سرور های Gen9 نشده، به همین علت ما با تمام احترامی که برای کاربرامون قائل هستیم نسخه ای که عرضه شده رو جهت دانلود شما عزیزان قرار دادیم.

از اصلی ترین تغییراتی که در این نسخه می توان به آن اشاره کرد پشتیبانی از RedHat 7.9 و 8.3 و همچنین امکان آپدیت به صورت آنلاین از داخل مجازی ساز VMware ESXI 7.0.0 U2 است.توجه کنید که سیستم عامل های CentOS و Oracle و Scientific از زیر مجموعه های RedHat هستند، در مورد CloudLinux هم خدمتتون بگم که زیر مجموعه CentOS است اما Kernel آن متفاوت تر از RedHat است.

آپدیت سرور HPE

طبق روال قبل حجم دیسک ارائه شده بالاست و حدود 9.63GB است،روش پیشنهادی فایر سرور جهت آپدیت سرور شما استفاده از روش Offilne Update است،بهترین روش برای آپدیت آفلاین رایت کردن ایزو روی یک فلش دیسک با استفاده از ابزار HPE USB Key Utility می باشد، و همچنین می توانید با استفاده از ILO ایزو را مانت کرده و استفاده کنید اما در این حالت در صورت قطعی کنسول ILO ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که این روش پیشنهاد نمی شود.

ابزار HPE USB Key Utility در سایت شرکت HPE به رایگان جهت دانلود قرار داده شده است و همچنین در مسیر /USB/hpusbkey داخل ایزوی دانلود شده موجود می باشد.

Gen10 Service Pack for ProLiant

لینک دانلود: P35939_001_gen10spp-2021.04.0-SPP2021040.2021_0409.17.iso

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا