وردپرسآموزش

آموزش فعالسازی دیباگ وردپرس در 1 دقیقه

طبق این آموزش شما عزیزان یاد خواهید گرفت که چگونه WP_DEBUG را در وردپرس فعالسازی نمائید. به صورت پیش فرض حالت عیب یابی وردپرس غیر فعال می باشد تا اینکه خطا های وبسایت شما که معمولا منشاء آنها قالب یا افزونه وردپرس می باشد به کاربران شما نمایش داده نشود.در شرایطی که شما می خواهید عدم لود صحیح ظاهر سایت یا مشکلات وردپرس را بررسی نمائید باید دیباگ وردپرس WP_DEBUG را فعال نمائید و فعالسازی آن کار بسیار ساده است که طبق مراحل زیر می توانید اقدام کنید:

1- ابتدا از طریق پنل هاست (سی پنل، دایرکت ادمین و …) وارد فایل منیجر شوید.

2- فایل wp-config.php که در مسیر public_html وجود دارد را از طریق ویرایشگر های موجود در FileManager باز نمائید.

3- در خط های پایانی با کد زیر مواجه خواهید شد، که برای فعالسازی Debug باید مقدر False را به True تغییر دهید و ذخیره نمائید.

define(‘WP_DEBUG’, false);

بعد از اعمال تغییر بالا باید تمامی خطا های مرتبط به وبسایت شما نمایش داده شود، در غیر این حالت گزینه Display_Error در تنظیمات PHP نیز می تواند غیر فعال باشد برای فعالسازی آن نیز می توانید به آموزش فعالسازی Display_Error در PHP مراجعه نمائید.

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا