آموزش

آموزش اتصال به سرور مجازی Linux از اندروید

اتصال به SSH از طریق موبایل اندروید

در این آموزش همراه شما خواهیم بود تا نحوه اتصال به سرور مجازی لینوکس که می تواند از سیستم عامل های مختلف تحویل شما کاربران عزیز داده شده باشد را یاد دهیم، بعد از خرید سرور مجازی لینوکس ایران و سرور مجازی لینوکس آلمان اطلاعات مربوط به IP, Port, Username,Password را از طریق ایمیل یا تیکت دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید به خط فرمان یا SSH سرو مجازی متصل شوید.

 

شما می توانید از طریق این لینک ها خرید سرور مجازی لینوکس ایران و خرید سرور مجازی لینوکس آلمان را از فایر سرور انجام دهید.

 

از طریق این لینک دانلود Putty برای اندروید را می توانید انجام دهید و بعد از نصب و باز کردن Putty در موبایل خود با تصویر زیر مواجه خواهید بود، که دکمه SSH Setting را باید بفشارید.

بعد از زدن گزینه Setting با صفحه زیر مواجه خواهید بود که باید اطلاعات آی پی و پورت را وارد نمایید و بعد دکمه اوکی را بزنید.

در صفحه شما می توانید با استفاده از دکمه Connect به اطلاعات وارد شده وصل شوید، در واقع بعد از زدن Connect از شما نام کاربری و رمز عبور درخواست خواهد شد که بعد به خطر فرمان مانند زیر وصل خواهد شد.

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا