سی پنلآموزش

آموزش نصب ImunifyAV در WHM

Imunify چیست و چه کاربردی در WHM دارد؟

ImunifyAV با اسکن فایل ها در سرور شما، کمک می کند تا از فعالیت بدافزار ها جلوگیری کنید.اگر ImunifyAV بد افزاری را در سرور شما پیدا کند شما می توانید آن را از طریق رابط کاربری آن که در مسیر WHM » Home » Plugins » ImunifyAV قرار دارد مشاهده نمائید.اخیرا در هنگام نصب WHM/cPanel به صورت اتوماتیک افزونه آنتی ویروس ImunifyAV بر روی سرور شما نصب می گردد. همچنین در صورتی که ImunifyAV بر روی سرور شما نصب نباشد می توانید از طریق مسیر WHM » Home » Security Center » Security Advisor نسبت به نصب آن اقدام نمائید. به صورت پیش فرض نسخه رایگان آن در اختیار شما خواهد بود اما برای امنیت بیشتر شما می توانید از نسخه های ImunifyAV+ یا Imunify360 استفاده نمائید که قبل از نصب باید لایسنس آن را از ارائه دهندگان قابل اطمینان تهیه نمائید.

مقایسه نسخه های Imunify

Product Name Detection Cleanup/Trim
ImunifyAV
ImunifyAV+ Manual Trim
Imunify360 Auto Trim by default

آموزش نصب ImunifyAV در WHM

1- توسط دسترسی root وارد WHM شوید.

2- از مسیر WHM » Home » Security Center » Security Advisor وارد پنجره Security Advisor شوید.

3- در پنجره باز شده گزینه Install ImunifyAV را بزنید.

نکته: در صورتی که ImunifyAV در لیست برایتان نمایش داده نشود چند علت می تواند وجود داشته باشد، 1-استفاده از لایسنس ترایال بجای لایسنس اصلی، 2- دسترسی غیر روت، 3- عدم پشتیبانی سیستم عامل از ImunifyAV

4- بعد از نصب افزونه ImunifyAV در مسیر WHM » Home » Plugins قابل دسترسی خواهد بود.

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا