سی پنلآموزش

آموزش نصب WP Toolkit در WHM

WP-Toolkit چیست؟

شما با استفاده از ماژول WP-Toolkit در cPanel می توانید وردپرس را به سادگی نصب و مدیریت نمائید همچنین با استفاده افزونه WP Toolkit می توانید برخی از موارد امنیتی مانند سطوح دسترسی و سایر موارد موجود که توسط wp toolkit بررسی می شود را بر روی وبسایت خود اعمال نمائید. از مهم ترین ویژگی های این افزونه می توان به بررسی نسخه افزونه ها و قالب های وردپرس شما پرداخت در صورتی که بروز نباشند آنها را به شما بعنوان هشدار نشان خواهد داد.بصورت کلی با استفاده از این افزونه یک سری مشکلات پیش پا افتاده امنیتی را می توان رفع کرد که در خیلی وبسایت ها همین مورد نیز توسط مدیر وبسایت انجام نمی شود.

 

نصب WP Toolkit

برای نصب این افزونه به 2 روش نصب از مارکت WHM  و نصب از خط فرمان می توان اقدام کرد. برای نصب از طریق مارکت  کافی است از طریق WHM به مسیر WHM » Home » Server Configuration » WHM Marketplace رفته و در جدول وسط صفحه گزینه install now  را برای WP Toolkit بزنید. همچنین برای نصب از طریق روش خط فرمان شما می توانید با کاربر root وارد خط فرمان سیستم عامل شوید، و بعد از ورود از طریق دستور زیر نسبت به نصب آن اقدام نمائید:

sh <(curl https://wp-toolkit.plesk.com/cPanel/installer.sh || wget -O - https://wp-toolkit.plesk.com/cPanel/installer.sh)

حذف WP Toolkit

برای حذف افزونه WP Toolkit نیز می توانید از کامند های زیر استفاده نمائید:

  • Red Hat®-based servers
    rpm -e wp-toolkit-cpanel
  • Ubuntu®-based servers
    apt-get purge wp-toolkit-cpanel

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا