آموزش

تعهد نامه ایرنیک جهت ثبت دامنه

متن احراز هویت دامنه IRNIC

 

ما در فایر سرور همراه شما هستیم تا تمامی نگرانی ها، و دغدغه های شما را قبل از ثبت دامنه تا راه اندازی کامل وبسایتتان رفع کنیم، با ما همراه باشید تا یاد بگیرید در زمانی که دامنه شما در پنل ایرنیک در وضعیت “در انتظار تایید مدارک” قرار دارد، چه اقداماتی را باید انجام دهید.

شما می توانید برای خرید هاست سی پنل آلمان و خرید هاست سی پنل ایران از طریق فایر سرور اقدام نمائید، در مراحل خرید هاست امکان ثبت، انتقال دامنه آی آر را نیز خواهید داشت.

 

1- ابتدا شما باید متن زیر را کامل کنید و در یک برگه A4 پرینت نمائید.

به نام خدا
اینجانب آقا / خانم / شرکت << >> به شناسه << >> در مورد دامنه هایی که صاحب امتیار آنها بوده یا پس از این اقدام به ثبت آنها می نمایم، اعلام می دارم کلیه دامنه ها را بدون سوءنیت به ثبت رسانده و هیچیک از این دامنه ها ناقض حقوق اشخاص ثالث بویژه حقوق مربوط به نام اشخاص حقوقی یا علایم تجاری نبوده و همچنین مغایرتی با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ندارد.
همچنین متعهد می گردم در صورت ثبت دامنه برای شخص یا شرکتی دیگر، شناسه مربوط به همین شخص یا شرکت را بصورت رسمی به همراه مدارک مثبت (کارت ملی، روزنامه رسمی) اعلام نمایم، و کلیه مسئولیت های قانونی ناشی از شکایت یا اقامه دعوی در مورد دامنه های ثبت شده بر عهده اینجانب می باشد.
مهر / امضاء
تاریخ

2-تاریخ و امضا خود را در برگه درج نمائید.

3-در انتهای صفحه که فضای خالی باقی مانده است کارت ملی خود را قرار دهید و از کاغذ پرینت شده اسکن یا عکس بگیرید.

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا