محصولات

سرور مجازی پایتون

خرید سرور مجازی پایتون | لینوکس و ویندوز | ایران و خارج از کشور

 

سرور مجازی پایتون نوعی از سرور مجازی است که سیستم عامل ویندوز یا لینوکس بنابر درخواست شما کاربر عزیز نصب می شود، که شما بعد از دریافت اطلاعات ریموت دسکتاپ یا ترمینال آن می توانید پایتون را نصب و راه اندازی کنید و اپلیکیشن پایتون در سرور مجازی پایتون را راه اندازی و استفاده کنید.

نصب و راه اندازی تمامی نسخه های پایتون با استفاده از آموزش های موجود در وبسایت پایتون امکان پذیر می باشد، و همچنین شما می توانید افزونه ها و پایگاه داده های مختلف مانند MongoDB را نیز بر روی سرور مجازی پایتون ایران یا سرور مجازی پایتون خارج از کشور نصب کنید.

 

خرید سرور مجازی پایتون

شما می توانید با خرید سرور مجازی ایران یا خرید سرور مجازی آلمان و نصب سرویس پایتون روی سیستم عامل خود صاحب سرور مجازی پایتون شوید که در واقع در این حالت شما خرید سرور مجازی پایتون را انجام داده اید.

 

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، شی گرا و سطح بالا با معنایی پویا است. ساختارهای داده‌ای سطح بالای آن، همراه با تایپ آسان، آن را برای توسعه سریع برنامه‌ها و همچنین برای استفاده به عنوان زبان برنامه‌نویسی برای اتصال اجزای موجود به یکدیگر بسیار جذاب می‌کند. سینتکس ساده و یادگیری آسان پایتون بر خوانایی تأکید دارد و بنابراین توسعه آن آسانتر می شود. پایتون از ماژول ها و پکیج های مختلف پشتیبانی می کند که ماژولار بودن برنامه و استفاده مجدد از کد را آسانتر می کند.کتابخانه استاندارد و گسترده پایتون منبع یادگیری رایگان آن می باشد که شما با ورود به سایت پایتون برای یادگیری آن می توانید اقدام کنید.

اغلب، برنامه نویسان به دلیل افزایش بهره وری پایتون، عاشق پایتون می شوند. از آنجایی که هیچ مرحله تالیفی وجود ندارد، چرخه ویرایش-تست-اشکال زدایی فوق العاده سریع است. اشکال زدایی برنامه های پایتون آسان است. پایتون دیباگری دارد که با آن می توان به ایرادات کد های نوشته شده را به آسانی پیدا کرد، دیباگر در خود پایتون نوشته شده است که گواه قدرت پایتون است.

فائزه سیّد بطحائی

فائزه سید بطحائی هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی با توجه به علاقه شدیدی که به دنیای فناوری اطلاعات و شبکه داشتم از سال 1389 وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم و در زمینه شبکه و سرویس های میزبانی وب دوره های بین المللی متعدد و تجارب بسیاری کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا